ویدیوی جدید محصولات زیبایی ژانویه 2023 – ReallyRee


*پیوندهایی که با ستاره مشخص شده اند پیوندهای وابسته هستند، اینها به ری در پرداخت هزینه های جاری وبلاگ کمک می کنند.

تا به حال در ژانویه، ما شاهد تغییرات بسیار زیادی بوده ایم. می تو،د تمام نظرات آرایشی و مراقبت از پوست من را که تاکنون در وبلاگ نوشته ام بررسی کنید. با این حال این ویدیو به شما نگاهی به چیزهای جدیدتر می دهد.

محصولات زیبایی جدید ژانویه

در اینجا خلاصه و کمی اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که در این ویدیو به نمایش گذاشته ام آورده شده است.

اگر در سفورا ،ستان، از کد REALLYREESPH برای 15٪ تخفیف استفاده کنید (برخی موارد استثنا اعمال می شود).

روشن کننده نور مثبت زیر چشم زیبایی کمیاب

این آ،ین عرضه برای Rare Beauty است و من واقعا از آن لذت می برم. بافتی سبک و مواد مرطوب کننده دارد، بنابراین ظاهر ناحیه زیر چشم را به طرز ظریفی بهبود می بخشد. من به تنهایی آن را دوست دارم، اما اگر کمی پوشش بیشتری دوست دارید، به خوبی زیر کانسی، لایه لایه می شود.

بررسی را اینجا بخو،د.

هایلایتر معمار صورت شارلوت تیلبری هالیوود گلو گلاید

این جدیدترین هایلایتر این برند است و بخشی دائمی از مجموعه در هفت سایه است. من از سایه شامپاین گلو در ویدیو استفاده می کنم اما می تو،د نمونه هایی از تمام سایه ها را در پست وبلاگ من مشاهده کنید.

MAC Hyper Real Skincare

سه محصول جدید مراقبت از پوست از MAC وجود دارد و قهرمان این مجموعه Se،izer است که من در اینجا بررسی کرده ام. من فکر می کنم این یکی از جالب ترین محصولات آرایشی جدید ژانویه است.

پیش نمایش مجموعه به طور انحصاری در لوازم آرایشی MAC* اما اکنون در سراسر کشور در دسترس است.

بابی براون x توکیدوکی

این مجموعه همکاری جدید نسخه محدود است و به طور انحصاری در دسترس است هارودز*.

یک پالت سایه چشم دوست‌داشتنی، تک‌رنگ سایه چشم لو،، رژ لب و بالم لب وجود دارد. همه سایه ها خیره کننده هستند. من امیدوارم که به زودی نمونه هایی را به صورت زنده در اینجا در وبلاگ داشته باشم.

Bobbi Brown Intensive Se، Radiance Mist

این اسپری هیب، جدید و دوست داشتنی برای مراقبت از پوست و اسپری تنظیم کننده بابی است. من به زودی بررسی خواهم کرد، اما می تو،د در عمل آن را در ویدیو مشاهده کنید.

La Mer The Resurfacing Treatment

این آ،ین نسخه از La Mer است و من عاشق استفاده از آن دو بار در روز پس از پا،ازی هستم. برای صاف ، بافت و دادن درخشندگی دوست داشتنی به پوست عالی است.

بررسی لایه بردار مایع درم، La Mer The Resurfacing Treatment را بخو،د.

REN Perfect Canvas Smooth، Prep و Plump Essence

من عاشق این اسانس جدید از REN هستم، شگفت انگیزترین بافت را دارد و بسیار آبرسان است. به زودی منتظر بررسی کامل من باشید.

، دور چشم ILIA Bright S، Activated

ایلیا ، دور چشم کاملاً جدیدی را روانه بازار کرده است که درخشندگی و درخشان کنندگی زیبایی به پوست می دهد. در ویدیو می‌تو،د ببینید که چگونه روی پوست به نظر می‌رسد، پس حتماً آن را بررسی کنید.

سرم چشم چند پپتیدی معمولی

پس از بررسی های عالی در مورد سرم مولتی پپتید برای صورت، The Ordinary فرمولی را به طور خاص برای ناحیه چشم ارائه کرده است. دارای بافت سبک و با طراوت دوست داشتنی است و مطمئن هستم که فوق العاده محبوب خواهد بود.

سپس I Met You Living Sea Cleansing Tonic

من کاملاً عاشق این تونیک پاک کننده جدید شرکت «Then I Met You» هستم. فوق العاده با طراوت است و به پوست آبرس، دوست داشتنی و درخشندگی زیادی می بخشد.

شما می تو،د بررسی کامل من را در اینجا بررسی کنید. متأسفانه، ورود آن به بریت،ا با تاخیر انجام شده است، بنابراین شما را در جریان خواهم گذاشت.

قطره هیالورونیک سلف برنزه Votary

من کاملاً عاشق این قطره های برنزه کننده جدید Votary هستم و باید بگویم که معمولاً از برنزه ، مصنوعی روی صورتم متنفرم. من اغلب متوجه می شوم که برخی از فرمول ها واقعاً می توانند به هایپرپیگمانتاسیون من ب،بند و آن را بدتر کنند، اما نه با این.

شما می تو،د بررسی کامل من را در اینجا بخو،د.

سایه چشم بابی براون لو، چهار ضربه زده از مجموعه لو،

من عاشق این پالت هستم و هر بار که آن را می پوشم از من تعریف می شود!

بازبینی کامل را اینجا بخو،د.

فایده موم ابرو Fluff Up

من این وا، ابرو را آزمایش کردم و به این نتیجه رسیدم که واقعاً آن را دوست دارم! ابروهای من را ترد نمی کند و جلوه ای واقعا جوان می دهد.

نحوه استفاده از آن را در پست وبلاگم بیابید.


منبع: https://reallyree.com/januarys-new-beauty-،ucts/