کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی

بنابراین بسیاری از خانم ها در تلاش هستند تا با ثبت نام کردن در دوره های آموزشی مهارت های کافی را در خصوص کاشت ناخن به دست بیاورند. حال جای نگرانی نیست ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با بهترین دوره های آموزش کاشت ناخن آشنا کنیم تا بتوانید در دوره های معتبر زیر نظر بهترین اساتید مباحث مربوطه را بیاموزید. این روش دوام و استحکام بالایی دارد و جزو متداول ترین روش های کاشت می‌باشد. کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است. در این مطلب تلاش کردیم انواع کاشت ناخن و عوارض کاشت ناخن را در کنار فواید کاشت ناخن بیان کنیم تا به کمک راهنمای پیش رو بتوانید کاشت ناخن مناسب خود را پیدا کنید و با آگاهی از عوارض آن برای کاشت ناخن دلخواهتان اقدام کنید.

  • ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود.
  • شما می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن مبتدی سراغ دوره پیشرفته بروید.
  • یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود.

کاشت ناخن شما با موفقیت انجام نشود، چسب مورد استفاده سخت خواهد شد و نمی‌توانید ناخن را به درستی بکارید. ناخن مصنوعی را دقیقاً روی کوتیکول قرار دهید و سپس آن را به ریشه ناخن بچسبانید. برخی از متخصصان توصیه می‌کنند که برای این کار به جای انگشت یا ناخنها از چوب نارنجی استفاده کنید، طوری که به یکدیگر نچسبند.

در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

شناخت ابزارهای کاشت ناخن

ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما عزیزان کمک می کند. این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم تا ترمیم بعدی ناخن ها اقدام می شود. این روش نیز در گذشته بسیار محبوب بوده اما به مرور زمان و با به وجود آمدن روش هایی مدرن تر، طرفداران خود را از دست داده است.

آموزش کاشت ناخن با ژل کاسه ای

فرمر در واقع وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. پس از جدا کردن کامل ناخن مصنوعی لازم است به کمک پاک کننده لاک هر آنچه را که روی ناخن طبیعی باقی مانده، پاک کنید. اگر ناخن مصنوعی خود را کاشته‌اید و اکنون می‌خواهید آن را بدون مراجعه به سالن مانیکور بردارید، این بخش از نوشتار ساریسا را حتماً مطالعه کنید. در اینجا روش برداشتن ناخن مصنوعی را به شما آموزش می‌دهیم.

تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند.