کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن

ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد. EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید. روش کاشت ناخن بیبی بومر، که در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد. همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند. بدین جهت در این مقاله به صورت گام به گام و اصولی به آموزش کاشت ناخن و مباحث مربوط در حوزه کاشت ناخن پرداخته شده است.

  • شکل طبیعی ناخن ها در کاشت ناخن سیک حفظ می شود، فقط روی ناخن طبیعی لایه ای ابریشمی قرار می دهند.
  • کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد.
  • در مرحله بعد، براش لاک را برداشته و از خط لبخند تا نوک ناخن‌ها را رنگ مشکی بزنید.
  • برای این طراحی کاشت ناخن می توانید از یک رنگ روشن و کم رنگ برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و با استفاده از قلم طراحی نقطه های رنگی کوچکی را به صورت دورانی در قسمت حلال ناخن طراحی نمایید.
  • توصیه می‌شود روی چسب ناخن را کاملاً تمیز نگه دارید و بطری چسب را به حالت عمودی قرار دهید تا بتوانید مجدداً از آن استفاده کنید.

یک حوله را به مدت یک تا دو دقیقه در آب قرار دهید، سپس آن را باز کنید و یک طرف آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید. پس از آن می‌توانید روغن کوتیکول را به آرامی به ناحیه اطراف هر ناخن اعمال کنید. پوشش پلاستیکی و حوله گرم موجب ایجاد گرما می‌شوند که فرایند جدا کردن ناخن مصنوعی را تسریع می‌کند.

انواع کاشت ناخن

بنابراین حین انجام این کار مطمئن شوید که در محیط انجام شده تهویه مناسب وجود دارد. کاشت ناخن هلویی را میتوانید در منزل نیز انجام دهید ولی اگر لوازم و وسایل آن را ندارید بهتر است از یک ناخنکار در آرایشگاه کمک بگیرید. استفاده از پودر هلویی برای کسانی که ناخن کوتاه دراند، باعث پوشاندن کامل صدف ناخن شده و زیبایی ناخن را دو چندان میکند. یکی از مشکلات کاشت ناخن غیر اصولی این است که در اصطلاح ناخن هوا می گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن قارچ می باشد. یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال 8 جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که 7 سال بزرگ تر است، بعد از 360 جلسه مبتلا شده است. گرچه متخصصان سرطان شناسی هنوز هم نمی توانند قطعا ارتباطی بین کاشت ناخن و سرطان اعلام کنند، ولی توصیه می کنند تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، مرتب زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند.

معرفی انواع مدل های کاشت ناخن

از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. در روش کاشت پودری اگر کمتر از حد معمول از مواد استفاده شده باشد امکان ترک خوردن وجود دارد. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که باید قبل از انجام با تمام روش ها آشنا شوید و از مزایا و معایب آن ها کاملا مطلع باشید سپس بهترین روش را انتخاب کنید.

در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش می تواند خطر آفرین باشد. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید. اگر حوصله به خرج بدهید و مراقب باشید می توانید مانند یک فرد حرفه ای برای کاشت ناخن اقدام کنید.

ناخن مصنوعی زیبایی می آورد؟

ناخن میکس یک ناخن ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت پودری و بعد سوهان کشی انجام می شود سپس یک لایه ژل روی ناخن می کشند و دست را درون دستگاه یووی می گذارند. امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی در هر خیابان و کوچه شهر تابلوی سالن های زیبایی به چشم میخورد. در گذشته بیشتر سالن های زیبایی را مختص بانوان میدانستند در حالی که این روزها شاهد پیشرفت آرایشگاه های مردانه و تحول در سبک و روش در آرایش و پیرایش مردان نیز هستیم. خدمات آرایشگاه ها در دو دهه ی اخیر بسیار گسترده شده است.

کاشت ناخن ژلیش نسبتاً بادوام است، ظاهری طبیعی روی ناخن ها ایجاد می کند و به سوهان کشی نیاز ندارد. بنابراین اگر آموزشگاهی دوره ای برای آموزش کاشت ناخن برگزار می کند بایستی طرح درسی مشخصی داشته باشد تا هنرجو بداند در هر جلسه چه مباحثی را آموخته و چه مباحثی را هنوز نیاموخته است. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند.