آرایش مناسب برای هر فرم صورت سالن های شبنم نظیف

تا به آرایش چشم دودی براق که ما آن را برای یک ظاهر شبانه دوست داریم، جلوه خاصی بدهد. داشتن یک لب قرمز نه تنها می تواند ظاهر شما را از کسالت به سرزندگی و جسارت شما تبدیل کند. بلکه طبق فرهنگ چینی، رنگ قرمز ممکن است برای شما خوش شانسی نیز به ارمغان بیاورد. حتما قبل از سال نو یک رژ لب قرمز بخرید و سال نو را با این رژ آرایش کنید.

  • استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد.
  • در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با آموزش ساخت برنزه کننده پوست در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده…
  • برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید.
  • برای پوست بی عیب و نقص، باید مواردی را که مصرف می کنید در نظر بگیرید زیرا تا حد زیادی تعیین می کند که از چه نوع کانسیلری استفاده شود.
  • از این رو، روی هر قسمتی که می‌خواهید بپوشانید، مقداری کانسیلر بزنید.

هر چه کم تر صورت خود را لمس کنید بهتر است – بعلاوه عدم انجام این کار مانع از تجمع باکتری ها و آلودگی ها روی سطح پوست شما می شود. پوشیدن یک تی شرت مشابه رنگ لباس عروس در طول دوره آزمایشی به شما کمک می کند تا از آن چه در روز عروسی به نظر می رسید، تصور خوبی داشته باشید. تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید. به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود.

کانسیلر مناسب

فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد. اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود. آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید. به طور مثال کشیدن خط تیره روی بینی برای افرادی که فرم بینی آن‌ها بزرگ است باعث کوچک شدن بینی و خوش‌فرم نشان دادن آن می‌شود.

خرید کرم پودر خوب

قبل از انجام هر نوع آرایش روی صورت ابتدا لازم است پوست خود را آماده کنید، این کار کمک می کند که آرایش زیباتری داشته باشید. این محصولات به شکل ژل، کرم یا اسپری هستند و می‌توانند با پر کردن خطوط ظریف و محو کردن منافذ بزرگ، یک سطح یکنواخت برای آرایش ایجاد کنند و ماندگاری آرایش را افزایش دهند. با یک پاک کننده مناسب پوست صورت خود را تمیز کنید و به آرامی خشک کنید (به گونه‌ای که مقداری رطوبت روی پوست بماند).

برای کشیدن خط چشم ، آن را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشیدو در انتهای چشم ، خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید. برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید. رژگونه مناسب برای پوست روشن صورتی سایه روشن و خوبی است. ، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید.

از نکات آرایش صورت؛ چشم دودی براق

اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید. آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش آرایش صورت ترفندهای خاص خود را دارند. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید. مژه مصنوعی برای موارد خاص یا موقعیت هایی که احتمالا از شما عکس می گیرند بسیار ایده آل است زیرا، می تواند چشمان شما را بزرگ و فریبنده نشان دهد. برای داشتن ظاهری پر زرق و برق و با شکوه بیش تر و برای کسانی که مژه هایشان به صورت طبیعی نازک یا کم پشت است، از مژه های کامل نواری استفاده کنید.

در چین باستان نیز مردم برای نمایش یک طبقه اجتماعی خاص، ناخن های خود را رنگ آمیزی میکردند. بلافاصله مردم چین شروع به استفاده از سرخاب برای لب ها و پودر برنج برای سفید کردن صورت خود کردند. رومیان باستانی نیز با استفاده از پودر گچ، سرب سفید و کرمی از چربی حیوانی، نشاسته و اکسید قلع، پوست خود را کم رنگ تر مینمودند. در نهایت، حنا در حدود 300 الی 400 سال بعد از میلاد به عنوان رنگ مو و برای طرح های پیچیده روی دست و پا در بخش هایی از شمال آفریقا، شبه جزیره عربستان و جنوب آسیا رایج شد.

یادتان باشد نباید کانسیلر یا کرم پودر را زیاد و به طور افراطی روی صورت زد. قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند. اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. همه ما می ‌دانیم که مهم ‌ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست، پاک کردن آرایش روزانه است!

وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد. برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید. اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید. همچنین کرم پودرهایی که مواد معدنی دارند برای پوست چرب مناسب هستند؛ زیرا مانع جلوه براق پوست می‌شوند. اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید.