آیا نوشیدن آب لیمو در معده خالی منجر به کاهش وزن سریعتر می شود؟






فشار دادن لیمو در آب داغ اغلب به ،وان اولین قدم در تلاش برای هدف قرار دادن چربی اضافی در نظر گرفته می شود. برخی حتی آن را یک گلوله نقره ای برای کاهش وزن می دانند. اما آیا داده های علمی برای حمایت از این معجون وجود دارد یا این فقط یک افسانه است؟ بیایید دریابیم:

آیا نوشیدن آب لیمو داغ منجر به کاهش وزن سریعتر می شود؟

کارشناسان می گویند فریاد زدن، روز خود را با یک فنجان قهوه یا چای شروع کنید، به خصوص با معده خالی، زیرا ممکن است سطح اسید معده را افزایش دهد که می تواند باعث نفخ و مشکلات گوارشی شود. همچنین، قهوه با معده خالی کورتیزول (هورمون استرس) را افزایش می دهد و افزایش سطح کورتیزول خبر خوبی برای اه، کاهش وزن شما نیست. در حالت ایده آل، باید نوشیدن قهوه/چای را یک ساعت پس از بیدار شدن به تعویق بیندازید. در چنین شرایطی، نوشیدن یک لیوان پر آب گرم با فشار لیمو باعث آبرس، به بدن و همچنین افزایش متابولیسم می شود.

لیمو وقتی با آب مخلوط شود سموم را دفع می کند و نوشیدنی کم کا،ی برای شروع روز و سم زدایی بدن است.

برای مزایای بیشتر می تو،د ن،اع، ​​خیار، زنجبیل را اضافه کنید. اما به یاد داشته باشید که از افزودن عسل خودداری کنید زیرا باعث افزایش کا،ی می شود.

شکی نیست که نوشیدن آب لیمو هر روز، به خصوص صبح، فواید متعددی دارد، اما تنها کمبود کا،ی از طریق رژیم غذایی و ورزش، پوندهای اضافی را از بین می برد. نوشیدن آب لیمو داغ بدون داشتن رژیم غذایی با کمبود کا،ی و ورزش مداوم به سختی تاثیری دارد. مهمتر از همه، اگر کاهش وزن در ذهن شماست، مش، شوید برنامه زیبایی Rati برای برنامه های رژیم لاغری شما

30 نوشیدنی خانگی برای پا،ازی بدن و کاهش وزن
10 قانون رژیم غذایی طلایی برای کاهش وزن سریعتر








منبع: https://makeupandbeauty.com/drinking-lemon-water-faster-weight-loss/