آیا Rajma Chawal برای کاهش وزن خوب است؟






Rajma chawal چیزی بیش از یک ناهار اصلی یکشنبه است، بلکه برای بسیاری یک غذای راحت است. آیا همه ما خاطرات قوی دوران کودکی نداریم که با راجمه چوال مرتبط است؟ این ،یب خوش طعم راژما به همراه یک برنج بخارپز هرگز نمی تواند حس نوستالژی و گرما را القا کند. باید اعتراف کنید – پیتزا و ماکارونی هرگز نمی توانند جای یک بشقاب راجمه چوال داغ را در زندگی ما بگیرند. بنابراین، آیا حاضرید رجما چاولای مورد علاقه خود را کنار بگذارید زیرا اکنون تصمیم به کاهش وزن دارید؟ اما اجازه دهید ابتدا به این موضوع بپردازیم که آیا راجمه چوال اه، کاهش وزن شما را مختل می کند؟ بخو،د تا متوجه شوید:

آیا Rajma Chawal برای کاهش وزن خوب است؟

چه چیزی راجما چاوال را برای کاهش وزن مفید می کند؟

راژما یا لوبیا چشم بلبلی یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی است. همانطور که همه ما می د،م پروتئین یک درشت مغذی است که متابولیسم و ​​کاهش وزن را با اثر حرارتی بالا افزایش می دهد، به این م،ی که بدن شما انرژی زیادی را به شکل کا،ی می سوزاند و فقط پروتئین را به اسیدهای آمینه جداگانه تجزیه می کند. اثر حرارتی پروتئین 30 درصد است، به این م،ی که شما 30 درصد از کا،ی را در طول هضم می سوز،د. این یک منبع پروتئین بالا، غیر قابل فاسد شدن، مقرون به صرفه و با محتوای مواد مغذی بالا است – ویتامین ها، فیبر، فولات، آهن، مس، پتاسیم، منگنز، به نام چند مورد. ،یبی از فیبر و پروتئین بالا در راجما فرد را برای مدت طول،‌تری سیر نگه می‌دارد، متابولیسم را افزایش می‌دهد و کاهش وزن را تسریع می‌کند. فیبر موجود در راجما به ،وان یک پری بیوتیک عمل می کند که باعث رشد باکتری های سالم در روده می شود.

در مورد برنج، این منبع خوبی از کربوهیدرات های پیچیده، به خصوص برنج قهوه ای است. در رژیم های کاهش وزن، برنج قهوه ای ترجیح داده شده جایگزین برنج سفید است، زیرا فرآیند پرداخت را طی نمی کند و فیبر و مواد مغذی آن دست نخورده است. شما را برای مدت طول، تری سیر نگه می دارد و در مقایسه با برنج سفید شاخص گلیسمی پایین تری دارد. همچنین یک گزینه بدون گلوتن است. بنابراین، اگر نمی تو،د برای کاهش وزن برنج را رها کنید، این تغییر مهم را از سفید به قهوه ای تغییر دهید. همچنین به هضم برنج قهوه ای کمک می کند، انسولین را افزایش نمی دهد و کربوهیدرات های پیچیده آن شما را برای مدت طول، سیر نگه می دارد. یک فنجان برنج قهوه ای ممکن است حاوی تقریباً 216 کا،ی، با 44 گرم کربوهیدرات، 2 گرم چربی و 3.5 گرم فیبر باشد. برنج قهوه ای همچنین منبع خوبی از مواد معدنی مانند سلنیوم، کلسیم، روی، مس، منگنز و منیزیم است.

اکنون، وقتی راجمه و چوال را با هم ،یب می‌کنید – مواد مغذی کافی و یک وعده غذایی سیرکننده به دست می‌آورید که همچنین طعم‌دهنده است.

به طور خلاصه، افزایش مصرف پروتئین و جایگزینی کربوهیدرات‌های پیچیده با کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده می‌تواند واقعاً بازی کاهش وزن شما را تغییر دهد، و خوردن راجما چاول راه خوبی برای رسیدن به آن است. راجما چاوال را می توان به راحتی در یک رژیم غذایی سالم گنجاند و اگر کاهش وزن در حال حاضر اولویت شماره 1 شماست، رژیم غذایی راتی بیوتی برای برنامه های غذایی که نتیجه می دهد. برای جزئیات بیشتر اپلیکیشن Rati Beauty را دانلود کنید.

14 منبع پروتئین گیاهی ارزان برای کاهش وزن
12 راه برای افزایش متابولیسم برای سوزاندن چربی








منبع: https://makeupandbeauty.com/rajma-chawal-good-weight-loss/