در اینجا نحوه مرطوب نگه داشتن لب ها آمده است: آرایشگر Wendy Rowe


اعتبار تصویر @ Boo George برای Vogue Singapore

اگر در حال خواندن این مطلب هستید در حالی که لایه دیگری از مومیایی ، لب یا وازلین را می‌زنید و نمی‌د،د که چگونه لب‌هایتان را بیش از پنج دقیقه هیدراته نگه دارید، وقت آن است که کمی عمیق‌تر بگردید. اگر همیشه از خشکی لب‌ها رنج می‌برید، افزودن یک محصول مرطوب‌کننده یا چوب مانع در بالای آن، مشکل را حل نمی‌کند. لب های مرطوب و با ماندگاری طول، که نرم و صاف هستند نیاز به مراقبت از داخل و خارج دارند. در اینجا، من شما را از چند مرحله برای به دست آوردن لب های قابل بوسیدن بیشتر در طول سال یاد می کنم.

این پست حاوی لب های وابسته است

اعتبار تصویر @ Boo George برای Vogue Singapore

چگونه لب ها را هیدراته نگه داریم

مرحله اول: آیا تشنه هستید؟

لب های نرم نیاز به رطوبت دارند. این بدان م،ی است که مطمئن شوید بدن شما آب کافی، هم در داخل، هم از طریق آب فراوان و هم از بیرون، از رطوبت موجود در هوا دارد. در ماه‌های سردتر که رطوبت کمتری در هوا وجود دارد و گرمایش مرکزی پوست را ،اب می‌کند، ممکن است لازم باشد آب بیشتری بنوشید یا یک مرطوب‌کننده یا مرطوب‌کننده پوست را به برنامه خود اضافه کنید. بالا نگه داشتن سطح رطوبت به گردش سلولی سالم کمک می کند که شامل لایه برداری و خشکی لب ها نمی شود.

مرحله دوم: لایه برداری

اگر از پوسته پوسته شدن و خشکی لب‌ها صحبت می‌کنیم، اگر از پوست ، خورده روی لب‌هایتان رنج می‌برید، تا زم، که پوست مرده را پاک نکنید و با سطحی صاف کار نکنید، لایه‌بندی محصول روی لب‌ها فایده چند، نخواهد داشت. از بین بردن لایه بالایی سلول های مرده پوست به لب های شما اجازه می دهد تا هر محصول آبرس، را که استفاده می کنید جذب کند. می‌تو،د از یک لایه‌بردار مخصوص لب استفاده کنید، یا با استفاده از عسل و شکر یک لایه‌بردار درست کنید، یا به سادگی از یک دستمال مرطوب مرطوب یا پد پنبه‌ای قابل استفاده مجدد در هنگام حمام استفاده کنید. خیلی محکم مالش ندهید، در غیر این صورت ممکن است باعث پارگی پوست شوید، فقط به آرامی با حرکات دایره ای مالش دهید تا پوست مرده شل شود.

اعتبار تصویر @ Boo George برای Vogue Singapore

مرحله سوم: هیدراته ،

همانطور که در پست های قبلی توضیح داده ام، محصولات مراقبت از پوست آبرسان به دو دسته ت،یم می شوند، مرطوب کننده (که توسط پوست جذب می شوند) یا انسداد (که مانعی برای جلوگیری از از دست دادن رطوبت ایجاد می کنند). (در این مورد در پست وبلاگ من در مورد مرطوب کننده ها و محصولات مراقبت از پوست انسدادی اینجا بخو،د.) بسیاری از محصولات لب مسدود کننده هستند (مثلاً وازلین)، روی لب ها قرار می گیرند تا آنها را صاف نگه دارند و از از بین رفتن رطوبت جلوگیری کنند. اما اگر لب های خشکی دارید، رطوبت زیادی برای از دست دادن نخواهید داشت! بنابراین اگر می‌خواهید بد،د چگونه لب‌ها را هیدراته نگه دارید، اضافه کنید که آبرس، مرحله کلیدی است. یک بالم لب مغذی انتخاب کنید که به طور فعال به لب ها رطوبت می بخشد و در زیر سطح پوست برای آبرس، طول، مدت فرو می رود. مراقب موادی مانند پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، اوره و اسید هیالورونیک باشید. سرمایه گذاری روی یک ماسک لب شبانه یا استفاده از مرطوب کننده مورد علاقه خود بر روی لب هایتان نیز یک گزینه است.

مرحله چهارم: آن را قفل کنید

هنگامی که لب ها را صاف و مرطوب کردید، وقت آن است که رطوبت آن را قفل کنید. این جایی است که انتخاب یک بالم لب یا چاپستیک می تواند کمک کند. این کار مانند فرآیند شل ،، ایجاد یک لایه محافظ در بالای لب‌ها است که به این م،ی است که هیچ چیزی وارد و خارج نمی‌شود. برای محافظت کامل، بالم لب با SPF را انتخاب کنید. بسیاری از افراد این اشتباه را مرتکب می شوند که مستقیماً به مرحله چهار می پردازند، اما وقتی ،ت به آبرس، طول، مدت لب ها می رسد، ،یبی از همه این مراحل است که منجر به لب هایی نرم، صاف و قابل بوسیدن می شود!


ویرایش مراقبت از لب

  1. دکتر. باربارا استورم | بالم لب
  2. آگوستین باتر | بالم لب
  3. سارا چپمن | کنسانتره لب سارا اسکینزیس چپمن شبانه
  4. KOPARI BEAUTY | اسکراب لایه بردار لب
  5. سارا هپ | اسکراب لب
  6. تاچا | ماسک لب کیسو
  7. SUPERGOOP! | بالم لب SPF 30 را پخش کنید
  8. DIOR | روغن براق لب
  9. MEDIK8 | سرم آنتی ا،یدان C-Tetra Lipid Vitamin C
  10. LA MER | بالم لب

بعدی را بخو،د: چگونه لب های خود را آماده کنیم | بالم چند منظوره

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/skin/hydrated-lips