نحوه استفاده از سرم رنگی HydroPure


نحوه استفاده از سرم رنگی هیدروپور

به ،وان یک دوستدار سرسخت مواد معدنی مایع، در مورد سرم رنگی HydroPure نگران و هیجان زده بودم. امیدوارم همان بافت سرم مانند با رنگ خالصی را داشته باشد که دوستش دارم و ناامید نشدم! سرم رنگی HydroPure پر از مواد مراقبت از پوست است اسید هیالورونیکCoQ10، زیتون اسکوالنو البته رنگدانه های معدنی خالص برای داشتن رنگ طبیعی. این فرمول دوست داشتنی پوست بسیاری از افراد را به این فکر واداشته است که آیا سرم رنگی HydroPure مراقبت از پوست است یا آرایش. برای من، این قطعا آرایش است;من عاشق پوشش فوق العاده شفاف و روکش فوق العاده براقی هستم که به پوست نرمال تا خشک من می دهد. در اینجا نحوه استفاده از سرم رنگی HydroPure را دوست دارم!

نحوه استفاده از سرم رنگی HydroPure: روتین آرایش من

1. سرم رنگی HydroPure
من با دو پمپ شروع می کنم و با انگشتانم اعمال می کنم. من متوجه شدم که استفاده از انگشتانم یک راه سریع و آسان برای اعمال پایه من است، به علاوه انگشتان من به راحتی لیپوزوم های محصور شده را تجزیه می کنند.

از سرم رنگی هیدروپور استفاده کنید

2. کانسی، روشن کنید
من زیر چشمم تیره است، بنابراین برای من استفاده از کانسی، مهم است. من کانسی، Enlighten را دوست دارم زیرا یک فرمول ،ی با ته رنگ هلویی عالی برای استتار حلقه های تیره من است.

3. فونداسیون مواد معدنی پایه PurePressed
اگر روز پوست خوبی داشته باشم، از پایه PurePressed صرف نظر می کنم، اما اگر دچار ش،تگی شدم، دوست دارم برای پوشش بیشتر، پایه PurePressed را روی آن ناحیه بزنم.

پایه فشرده شده را اعمال کنید

4. اسپری هیدراتاسیون POMMISST
چه از پایه PurePressed استفاده کنم یا نه، من دوست دارم پوستم را با اسپری هیدراتاسیون POMMISST تنظیم کنم.. رایحه نشاط آور و محافظت آنتی ا،ید، از مزایای اضافه شده به پوست من است.

5. Glow Time Blush Stick
من عاشق ،یب سرم رنگی HydroPure با فرمول رژگونه ،ی هستم، بنابراین Glow Time Blush Stick بی‌م،ا بود! من از سایه Balmy روی گونه ها و لب هایم برای درخشندگی و رنگ بیشتر استفاده کردم.

استیک رژگونه زمان درخشندگی را اعمال کنید

6. نرم کننده و نرم کننده مژه PureLash
برای تکمیل صورت ساده و 5 دقیقه ای خود از نرم کننده و نرم کننده مژه PureLash و ریمل طول، ترین مژه استفاده می کنم. هنگامی که این دو وسیله مژه با هم استفاده می شوند، مژه های من را پر، بلند و گرم نشان می دهند!

نرم کننده و نرم کننده مژه PureLash را اعمال کنید

من عاشق پوششی براق و طبیعی هستم که سرم رنگی HydroPure به پوست من می دهد. این یک امتیاز است که من با استفاده از محصولی پر از مواد دوستدار پوست، به پوست خود لطف می کنم. و نگران نباشید، اگر از افرادی هستید که پوشش بیشتری را دوست دارید، پس از استفاده از سرم رنگی HydroPure، از پایه PurePressed استفاده کنید. با لایه بندی سرم رنگی HydroPure و پایه PurePressed، پوست شما شاداب و بی عیب به نظر می رسد. اگر سرم رنگی HydroPure را امتحان کردید، فراموش نکنید @janeiredale را تگ کنید و از #TheSkincareMakeup استفاده کنید.

اینجا را کلیک کنید تا نگاه اما را در عمل ببینید!


منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/،w-to-use-hydropure-tinted-se،-a-skin-friendly-makeup-routine