آرایش “بدون آرایش” برای مردگان تابستان – وبلاگ چیزهای کوچک


ما به نقطه ای از تابستان رسیده ایم که فونداسیون بیش از حد به نظر می رسد. صادقانه بگویم، گرما و رطوبت ظالمانه است. و من یک *عاشق * فونداسیون هستم، بنابراین این بدان م،است که باید راهی پیدا کنم تا در مورد آرایشم بدون استفاده از پایه سنگین، اعتماد به نفس داشته باشم.

من ،یب بی عیب و نقصی از محصولات را کشف کرده ام که باعث می شود پوست من آفتاب زده و سالم به نظر برسد، و لازم نیست نگران عرق ، آن باشم!

همه اینها را در پیدا کردم صفورا، فروشگاه زیبایی من، و من شما را در زیر توضیح خواهم داد که چرا آنها را دوست دارم!

قبل از اینکه آرایشم را شروع کنم، چند عدد گذاشتم با اتوی صاف روی موهایم خم می شود. من نمی خواستم از گرما زیاد استفاده کنم، اما می خواستم سبکی آرام و موج دار داشته باشم. اسپری کردم Briogeo Superfoods Avocado + Kiwi Moisture Leave-In Conditioner تمام وسط و انتهای موهایم را سشوار خشک کردم. بسیار سبک وزن است که برای من مهم است و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهد و همچنین حالت دهنده به مو! همچنین بوی شگفت انگیزی دارد!

من در مورد وضعیت پوستم صادقانه صحبت کرده ام، و در حالی که هنوز حساس و مستعد تحریک/لک است، واقعاً دوست دارم در صورت امکان پوست و کک و مک هایم را برهنه نشان دهم. یک ذره از کانسی، ،ی NARS زیر چشمانم و روی هر نقطه تیره یا قرمز راهی عالی برای پوشاندن مناطقی است که دوست ندارم بدون اینکه احساس کنم باید کل صورتم را بپوشانم.

با این نگاه، از آنجایی که از فونداسیون صرف نظر می کردم، می خواستم همچنان مرکز می، صورتم را “تنظیم” کنم زیرا می دانستم که مستعد درخشش است. من برای رسیدن به پودر تنظیم کننده ایربراش شارلوت تیلبری اخیراً (در ایجاد زیرسازی برای ظاهر کامل آرایش فوق العاده است) و روی پوست برهنه بسیار خوب عمل می کند. اجازه ندهید کلمه “تنظیم” شما را پرت کند. می توان از آن برای “تنظیم” فونداسیون استفاده کرد، و در آن کار بسیار خوبی انجام می دهد، اما همچنین می تواند گزینه بسیار خوبی برای پوشش “به سختی وجود” بدون افزودن رنگ زیادی به صورت باشد. این نوعی پودر است که می تو،د برای جذب چربی از پوست، مرطوب کننده یا حتی ضد آفتاب استفاده کنید.

من یک محصول برای ابروهای سبک تر انتخاب کردم و قلم میکروفیلینگ ابرو Benefit را گرفتم. استفاده از آن بسیار آسان است و زم، که من در معرض نور مستقیم خورشید هستم بسیار طبیعی به نظر می رسد. به نظر من این کمی کمتر از مداد ابرو است.

برای اینکه کمی به چهره ام جان ببخشم از جدید استفاده کردم آتلیه وستمن Mini Pe،e Lit Up Highlight Stick در Brûlée به ،وان برنز کننده گرم و در شهد به ،وان کمی برجسته این محصولات آنقدر بر روی پوست طبیعی و درخشان به نظر می رسند که وقتی آنها را زیر نور خورشید دیدم شگفت زده شدم.

این باعث شد که صورتم به نظر برسد که به طور طبیعی آفتاب بوسیده شده است!

برای شستشوی رنگ از آن استفاده کردم رژگونه زیبایی کمیاب در Happy. این رنگ صورتی قوی است بنابراین من آن را با هم ،یب کردم تا شدت آن ملایم تر شود. تمام روز می پوشد و به چهره من زندگی زیبایی می بخشد. گاهی اوقات فکر می‌کنم رژگونه تأثیر بیشتری بر «بیدار شدن» صورتم می‌گذارد تا ریمل.

برای اتمام، من جدید را اعمال کردم بالم لب تازه در بلوم به لب های من من اخیرا اضافه کردم پاپایا و بلوم رنگ به مجموعه من و هر دو آنها را دوست دارم! من آنقدر در مورد این عرضه هیجان زده بودم که همان روزی که رنگ پاپایا در فروشگاه عرضه شد، گزینه تحویل همان روز را انجام دادم!

در این آرایش، من مژه می زنم زیرا مژه هایم نسبت به سرم مژه متفاوتی که آزمایش می کردم واکنش بدی نشان دادند. اما اگر مژه نداشتم، مطمئناً یک یا دو مورد از آن را انجام می دادم ریمل لوله ای تارتلت.

نتیجه نهایی دقیقاً همان چیزی بود که من امیدوار بودم – یک آرایش طبیعی که به من کمک کرد بدون یک دسته از محصولات لایه‌های سنگین احساس کنم که در کنار هم قرار گرفته‌ام!

شما می تو،د همه اینها و بسیاری از موارد دلخواه دیگر من را پیدا کنید، در Sep،ra. و قبل از ،ید، حتما ثبت نام کنید تا یک Beauty Insider باشید! این کاملا رایگان است و به شما امکان می دهد برای استفاده در نمونه ها امتیاز ،ب کنید یا حتی از ،یدهای بعدی پول دریافت کنید. شما همچنین در جریان زمان قرار می گیرید صفورا رویدادهای پس انداز خود را انجام می دهد، که ارزش دانستن در مورد آن را دارد!

این پست توسط Sep،ra حمایت شده است.


منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2022/07/no-makeup-makeup-for-the-dead-of-summer/