ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو

برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند.

  • از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید.
  • پالیگان با استفاده از ماژول‌های پیشرفته، امکان ایجاد شبکه‌های بلاک چینی به هم پیوسته و هماهنگ را ایجاد می‌کند.
  • علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید.
  • ارز دیجیتال MATIC نقش کلیدی در نگهداری و عملکرد شبکه پالیگان ایفا می کند و می تواند برای ذحیره، خرج کردن، ارسال یا استیک استفاده شود.
  • با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند.
  • افزونه متاماسک را می‌توانید به‌راحتی در مرورگر کروم یا بریو نصب کنید.

ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد.

در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود. پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود. توکن ماتیک با بازده سالانه 8,079.19 درصد در رتبه 16 بازار قرار گرفته است.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک

برای مثال، دو اپلیکیشن غیرمتمرکز بزرگ اتریوم یعنی Sushi Swap و Aave روی پالیگان کار می‌کنند. اگر فردی بخواهد در اتریوم، از قابلیت‌ها و سرعت پالیگان استفاده کند، توکن‌های خود را با استفاده از یک قرارداد هوشمند در شبکه قفل می‌کند. کاربران با در اختیار داشتن این توکن می‌توانند در امور اداری شبکه شرکت کنند و حق رای داشته باشند. همچنین با در اختیار داشتن این توکن توسط سهام‌داران، امنیت شبکه نیز افزایش پیدا می‌کند. در نهایت کاربران می‌توانند برای پرداخت هزینه کارمزدهای گس، از توکن ماتیک استفاده کنند. تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است.

بهترین و ساده‌ترین راه برای خرید رمزارز ماتیک استفاده از یک صرافی معتبر و امن است. کاربران ایرانی می‌توانند این ارز دیجیتال را از صرافی ایرانی اکسبیتو خریداری کنند. برای این کار می‌توانید یک حساب کاربری در سایت اکسبیتو ایجاد کنید و سپس حساب خود را شارژ کنید. بعدازآن می‌توانید یک کیف پول ارز دیجیتال را به صرافی اکسبیتو متصل کنید تا ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید. با انتخاب صرافی اکسبیتو و انجام معاملات از طریق آن، با خیال راحت سرمایه خود را چند برابر کنید و از فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نهایت لذت را ببرید. در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد.

کاربردهای ارز دیجیتال ماتیک

با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند. لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است.

“پی ام ایکس چنج” هم‌پای همیشگی کاربران بوده و بدون محدودیت‌های بین‌المللی، سرویس‌دهنده تمامی فعالیت‌های ارزی شما عزیزان خواهد بود. این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت. مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید .

ارز دیجیتال ماتیک و لایه پالیگان چطور کار می‌کنند؟

راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است. آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد. بله؛ متیک در حال حاضر از جمله ارزهای دیجیتال نوظهور محسوب می‌شود که آینده درخشانی برای آن پیش‌بینی شده است.

برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت. بهترین کار ممکن این است که پیش از هر اقدامی در موردرویه احراز هویت نوبیتکسمطالعه کنید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است.

صرافی های ارزدیجتال دنت DENT دنت Dent توکن بومی Dent Wireless است که هدف آن مختل کردن نحوه خرید، فروش، اهدای داده تلفن همراه توسط… نظر تحلیلگران در مورد آینده وویجر توکن وویجر در سال 2021 سال هیجان انگیزی داشت. برای نگهداری ارز ماتیک شما میتوانید از دو دسته کیف ها استفاده نمائید . Anurag Arjunمدیر ارشد و از بنیان گذاران پالیگان است.آرجون یک مدیر پروژه با تجربه می باشد که وایت پیپر شبکه ماتیک را طراحی و اجرا کرده است. هر کدام از این لایه‌ها به طور خاصی ایفای نقش میکنند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. آخرین و به روز ترین اخبار پالی گان (ماتیک) را در این بخش از آکادمی آستیریک دنبال کنید.