بهترین آرایش رنگی پاپ در هدف


<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/the-best-colourpop-makeup-at-target/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://twitter.com/share?text=The+Best+ColourPop+Makeup+at+Target&url=https://slashedbeauty.com/the-best-colourpop-makeup-at-target/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=The Best ColourPop Makeup at Target&،y=https://slashedbeauty.com/the-best-colourpop-makeup-at-target/">پست الکترونیک

پس از انتشار ColourPop a خط تعطیلات نسخه محدود در Target، من به ویژه کنجکاو بودم که آیا این برند در راهروهای زیبایی فروشگاه مورد علاقه ما ریشه خواهد داشت یا خیر. به نظر می رسد، هدف هر دو انحصاری خواهد بود ColorPop برای هدف محصولات، و همچنین لوازم آرایش مورد علاقه از مجموعه اصلی آنها در فروشگاه ها و آنلاین از امسال شروع می شود!

آرایش ColorPop روی سطح مرمر خوابیده |  بهترین آرایش رنگ پاپ در Target |  زیبایی بریده بریده

یکی از چیزهایی که همیشه در مورد ColourPop من را تحت تأثیر قرار می دهد این است که تعداد محصولات آنها و تعداد نسخه های جدید آنها در هفته منتشر می شود. برای از بین بردن کرک، آنچه را که به نظرم بهترین آرایش ColorPop است که اکنون می‌تو،د در Target پیدا کنید، گردآوری کرده‌ام.

ColorPop برای پالت های سایه چشم هدف (14 دلار)

ColourPop برای پالت های چشم هدف Target در Deja Brew & Plum SZN |  بهترین آرایش رنگ پاپ در Target |  زیبایی بریده بریده
ColourPop برای پالت های سایه چشم هدف در Deja Brew & Plum SZN

دوازده جدید پالت سایه چشم ColorPop به طور خاص برای راه اندازی Target منتشر شد، همه 9 تابه با تم های سایه های مختلف خنثی و پررنگ. این پالت‌ها به خوبی بین مات‌ها، درخشش‌ها و برخی از آنها دارای زرق و برق فشرده هستند!

برای بزرگنمایی روی ع، کلیک کنید

من عاشق پالت Plum SZN، مجموعه ای از ارغو، و ارغو،، و Deja Brew هستم که یک پالت خنثی با رنگ سرد با رنگ های مایل به قرمز و قهوه ای است.

سایه چشم ColorPop Super S،ck (7 دلار)

نمونه هایی از ColorPop Super S،ck Shadows در Frog، Mighty Morphin، Moon Daisy و Ripple |  بهترین آرایش رنگ پاپ در Target |  زیبایی بریده بریده
از چپ به راست: قورباغه / مورفین قدرتمند / مون دیزی / ریپل

اکنون می تو،د تعدادی از آهنگ های مورد علاقه خود را پیدا کنید سایه چشم سوپر شوک در تارگت – در چند روز گذشته حداقل چهارده سایه به سایت تارگت اضافه شده است. برخی از سایه‌ها به‌،وان رویه‌های سایه درخشان بهترین کار را دارند، برخی دیگر می‌توانند به تنهایی بایستند و مقدار زیادی رنگدانه به آن اضافه کنند. گاهی اوقات من از سایه های سوپر شوک استفاده می کنم تا کمی “اومف” به ظاهر پالت بیاورم، اما روش مورد علاقه من برای استفاده از آنها ،یب سایه های مات تر در سراسر پلک برای یک چشم تک رنگ است.

ColorPop Lippie Stix (8 دلار)

نمونه‌های ColourPop Lippie Stix در Trust Me، Cami و Ziggie |  بهترین آرایش رنگ پاپ در Target |  زیبایی بریده بریده
از بالا به پایین ترمیم شده: به من اعتماد کنید / Cami / Ziggie

اگر عاشق فرمول های خامه ای، رنگدانه ای و راحت هستید، حتما عاشق آن خواهید شد لیپی استی،. با کره دانه انبه، کره آووکادو، کره شی و ویتامین E در فرمول، اینها به همان اندازه که به نظر می رسند، احساس خوبی دارند! تنها چیزی که برای رنگ پوشش کامل نیاز دارید، یک ضربه تند وشدید زدن است، که در طول روز ماندگاری خوبی دارد، اما ممکن است بعد از غذا نیاز به لمس داشته باشید. سایه‌های پررنگ‌تر می‌توانند کمی لکه بر جای بگذارند، که به ماندگاری طول،‌تری کمک می‌کند. مهم است که توجه داشته باشید که پوشش بسته به سایه متفاوت است، برخی مات، مات X (فوق العاده مات مانند رژ لب مایع) و برخی ،ی هستند.

روغن لب ColorPop Lux (10 دلار)

نمونه روغن لب ColorPop Lux در بنگال |  بهترین آرایش رنگ پاپ در Target |  زیبایی بریده بریده
روغن لب ColorPop Lux در بنگال

یک لب براق را ترجیح می دهید؟ من می دانم که من اخیرا، و روغن های لب لو، وقتی می خواهم درخشش داشته باشم اما TLC برای لب های خشکم استفاده می شود. این فرمول غیر ،بنده حاوی گل همیشه بهار و بابونه برای آبرس، به لب ها و شستشوی شفافی از رنگ به شما می دهد. بالا، من می پوشم بنگال، صورتی رز که بسیار طبیعی به نظر می رسد. همچنین در یک سایه شفاف به نام موجود است قطره شبنم.

بنیاد بسیار تازه رنگ پاپ (16 دلار)

پایه زیبای رنگ پاپ |  بهترین آرایش رنگ پاپ در Target |  زیبایی بریده بریده

این یکی با یک ستاره بزرگ می آید، زیرا سه تلاش طول کشید تا سایه ام را پیدا کنم. اما وقتی این کار را انجام دادم، شاید یکی از سه پایه باشد همیشه که کاملاً با من مطابقت دارند (من سبک 50 وات می پوشم!). من ندیده‌ام که بخش جدید ColourPop در Target چگونه خواهد بود و آیا شامل آزمایش‌کننده‌ها می‌شود یا خیر، اما فقط بد،د که این بخش‌ها کمی تیره‌تر از ظاهری که تازه اعمال شده‌اند خشک می‌شوند.

پایه رنگی بسیار تازه رنگ قبل و بعد از نور 50 وات |  بهترین آرایش رنگ پاپ در Target |  زیبایی بریده بریده
قبل و بعد از استفاده از ColorPop Pretty Fresh Foundation در نور 50 وات

با این گفته، فونداسیون بسیار تازه پوشش قابل ساخت متوسطی ایجاد می کند، روکش طبیعی “تازه” که خیلی شبنم دار نیست و پوششی صاف روی بافت پوست می دهد. فوق العاده سبک و راحت است، با اسید هیالورونیک و آب نارگیل در فرمول برای تقویت هیدراتاسیون. بدون عطر یک مزیت برای پوست مستعد آکنه من نیز هست.

برای ،ید چه لوازم آرایش ColorPop در Target هیجان زده هستید؟

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/the-best-colourpop-makeup-at-target/