جدید: ایمیل های خود را چندین روز در هفته یا ماه برنامه ریزی کنید


اسکرین شات تنظیمات ارسال خودکار که برگه برنامه زم، را برای ویرایش باز نشان می دهد.  گزینه Weekly انتخاب شده است.

بدون دردسر تر آن را تنظیم کنید و کمپین های ایمیلی را در دستان خود فراموش کنید.

زیبایی کمپین های خودکار RSS به ایمیل در این است تنظیمش کن و فراموشش کن فاکتور، دانستن اینکه کمپین های ایمیل شما طبق برنامه با محتوای جدید شما ارسال می شود – این پایه و اساس ایجاد FeedBlitz بود.

و اکنون، در ادامه ماموریت ما برای ارائه همه کاره ترین و جامع ترین خدمات ایمیل خودکار برای کمک به شما در رسیدن به اه، خود، یک به روز رس، ویژگی هیجان انگیز اکنون برای همه کمپین های خودکار RSS به ایمیل در دسترس است.

انعطاف پذیری بیشتر برای کمپین های خودکار شما.

پیش از این، کمپین‌های خودکار به یک روز خاص در هفته برای ایمیل‌های هفتگی یا فقط یک روز در ماه برای ایمیل‌های ماهانه محدود می‌شدند.

اما در حال حاضر: دوشنبه ها و جمعه ها؟ می تواند انجام دهد. فقط آ، هفته ها؟ بررسی. روزانه، بجز برای آ، هفته؟ درخواست که کنی حتما میگیری.

اسکرین شات از گزینه های برنامه هفتگی.  دوشنبه تا جمعه به ،وان گزینه بررسی می شوند.

و این فقط برای چند روز هفته نیست. به 1 و 15 ماه علاقه دارید؟ خیلی جلوتر از شما:

اسکرین شات از گزینه برنامه زم، ماهانه با انتخاب اول و پانزدهم به ،وان گزینه.

شما محتوا را ایجاد می کنید، ما آن را بر اساس برنامه زم، شما به جهان تحویل می دهیم.

این به‌روزرس، دیگر رویکرد یک‌اندازه برای ایمیل‌های خودکار نیست، مشتریان FeedBlitz را یک قدم جلوتر به سمت کمپین‌های RSS به ایمیل کاملاً قابل تنظیم می‌برد.

برقراری تماس منظم با لیست خود – به طور خودکار با استفاده از محتوای جدید اضافه شده به وب سایت شما – نه تنها باعث می شود لیست شما سالم بماند و مش،ین شما درگیر شوند، بلکه به محتوای شما اجازه می دهد تا دو برابر کار کند. به سادگی در سایت خود پست کنید و کمپین ایمیل آن را به لیست شما ارسال می کند، بدون نیاز به هر بار ورود و ایجاد کمپین، بنابراین می تو،د بر روی کارهای دیگر تمرکز کنید.

بیا شروع کنیم.

این گزینه‌های زمان‌بندی برای هر مشتری FeedBlitz، از ابتدا در دسترس هستند آزمایشی رایگان شما. برای سوالات، با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت یا حتی تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/646407748/0/feedblitz/