روتین فعلی آرایش: پاییز 2022


این “خنثی با اشاره ای از زمان صورتی” است! بله، درست است: در حالی که تمام دنیای آزمایش‌های رسانه‌های اجتماعی با سایه‌های فصلی اجباری رنگ‌آلود و برنز، من همچنان در حالت برنزی با کمی صورتی زیبا گیر کرده‌ام تا نشانه‌های خستگی را از بین ببرم و کمی شادابی جو، به آن اضافه کنم. به مخلوط

این چیزی است که من در حال حاضر روی صورتم استفاده می کنم. محصولات قهرمان به تازگی کشف شده اند درخشش پوست Dior Forever فونداسیون و رژگونه مایع از زیبایی نادر، که به نظر می رسد کاملاً فروخته شده است. برخی از جایگزین های بالقوه ذکر شده در زیر.

بیایید کرک کنیم – اگر می‌خواهید همه محصولات را به صورت عملی (و با تکنیک کامل) تماشا کنید، به پایین صفحه بروید و روی پخش در صفحه ویدیو کلیک کنید.

فونداسیون براق پوست Dior Forever

آنها از زم، که من برای اولین بار آن را بررسی کردم، چندین بار این بنیاد را دوباره راه اندازی ،د اینجا در ماه مه 2013. به ،وان پایه مخملی شروع به کار کرد و سپس به طور کلی به دو پایه مختلف تبدیل شد، یکی با روکش مات و دیگری با روکش درخشان تر. مات (به سادگی نامیده می شود برای همیشه) برای حفظ قدرت و پرداخت بسیار عالی، کاملاً درخشان است، نوعی که هوا براش به نظر می رسد. این درخشش پوست کمی طبیعی تر و واقعی تر به نظر می رسد. قابل انعطاف.

من از سایه 2N استفاده می کنم اما در واقع برای من بهتر به نظر می رسد مخلوط با کمی 2.5N برای گرم ، چیزها. در اعماق زمستان احتمالاً 2N من، خواهم بود.

درخشش پوست دیور را ب،ید*

احساس می‌کنم باید خیلی سریع با این ، پودر کار کنید، به سرعت می‌،بد و سپس می‌،بد تا زم، که با فلانل پا،ازی من،ی داشته باشید. پوشش متوسط ​​تا کامل است و به راحتی قابل ساخت است – من می توانم با یک لایه کوچک دیگر در زیر چشم و اطراف بینی وارد شوم و بدون درز به نظر می رسد.

درخشش پوست Dior Forever را پیدا کنید اینجا* – در Escentual همیشه به نظر می رسد بار ارزان تر از جاهای دیگر است. دلیلی برای این وجود دارد و من نمی‌توانم آن را به خاطر بسپارم، اما هر چیزی که باشد: آن را کمی جذاب‌تر می‌کند، از نظر قیمت، زم، که به جای 45 پوند 38.25 پوند است.


کانسی، پارچه ای آرم، پاور

این کانسی، شایسته پست خودش است. من دائما از آن استفاده می کنم و این گزینه پیش فرض من است. ظاهری واقعاً طبیعی و سبک می‌دهد، گویی این محصول با پوست ،یب می‌شود و با آن حرکت می‌کند، اما باز هم پوشش بسیار خوبی دارد. این محصول هوشمندانه ای است که بدون ایجاد یک لایه ضخیم و مات، پنهان می کند و از بین می برد.

فروشگاه پاور فابریک*

هنوزم میبینی مقداری از پوست زیرین اما همه چیز را بسیار بهبود می بخشد. اگر تمایل دارید از پایه های سبک تر و شفاف تر استفاده کنید و یک کانسی، سنگین در بالا به نظر عجیب می رسد، این محصول برای شما من، است. اگر می تو،د به آن کشش دهید. می‌توانم بگویم اگر با کانسی،هایی که در خطوط ظریف قرار می‌گیرند یا ظاهری شیرین دارند، مبارزه می‌کنید، سرمایه‌گذاری خوبی است – این به سرعت با هم ،یب می‌شود و در طول روز تازه به نظر می‌رسد.

می تو،د پاور فابریک را به صورت آنلاین پیدا کنید اینجا* – برای مرجع از سایه 5 استفاده می کنم.

، برنز کننده شارلوت تیلبری

در واقع نامیده می شود برنز کننده پوست زیبا اما من تنبل هستم این بسیار شبیه به برنز کننده ، بزرگ Chanel در شیشه صاف است، اما در سایه های بیشتری وجود دارد و رنگ نارنجی کمتری دارد، بنابراین کمی ضد اشتباه است. با افزودن این ماده به فونداسیون تازه اعمال شده، می تو،د ظاهری کاملاً باورپذیر و ظریف ایجاد کنید یا رنگ را برای ظاهری دراماتیک تر ایجاد کنید.

چیزهای عالی است قیمت برای منع، ، آن. من تازه متوجه شدم که این ویدیو از نظر تجمل خالص اشتباه می کند که عمدی نبوده است! ، برنز کننده را پیدا کنید اینجا*، من از سایه 1 استفاده می کنم.


رژگونه مایع زیبایی کمیاب

این همه جا از نظر ظاهری فروخته می شود، اما بده این لینک* به هر حال سعی کنید در صورتی که در حال خواندن در یک زمان از سهام خوب! من استفاده می کنم امید، یک سایه صورتی دوست داشتنی و از ویدیو می بینید که مقداری که هر بار باید استفاده کنید می باشد کوچک. براستی. من شک دارم که هرگز از آن استفاده کنم، مگر اینکه تا صد و بیست سالگی زندگی کنم.

جایگزین‌های خوب، اگرچه ، هستند تا مایع. رژگونه ، از Rare Beauty (همان مارک، بافت متفاوت) و همچنین رژگونه های ، از Trinny London و Beauty Pie. همه آنها خوشمزه هستند – من برای اینها نیز با برس استفاده می کنم تا اثری واقعا بی عیب و نقص داشته باشد.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که رژگونه مایعی را که من در ویدیو استفاده می کنم به دست آورید، کافی است یک نقطه را روی هر گونه قرار دهید و به جای یک برس سفت تر و کابوکی، به آرامی با یک برس کرکی مخلوط کنید. شما نمی خواهید تمام آرایش زیر رژگونه را ناراحت کنید، همه چیز می تواند خیلی سریع به طرز نگران کننده ای تکه تکه شود…


پالت مسافرتی NARS

این یکی از پر استفاده ترین پالت های چشم من است. احتمالا را اگر Becca را که اکنون متوقف شده است را حذف کنید، بیشترین استفاده را دارد. همانطور که در کل برند، نه فقط پالت. NARS Voyageur in Suede دقیقاً همان سایه هایی را دارد که من می خواهم به طور روزانه استفاده کنم و اصلاً هیچ چیز دیگری. کوچک و جمع و جور است و اگر لازم باشد می‌توانم آن را در کیف دستی ب،بانم و حتی در یکی از آن کیف‌های کوچک ،انه‌ای که برای افرادی که ظاهراً هرگز نیازی به سبد ،ید در شرایط اضطراری ندارند، خشمگین می‌شود. تامپ،، کلید ماشین یا نمی دانم پول.

کام را پیدا کنید اینجا* – و اگر روی “Voyageur” ​​در کادر جستجو ضربه بزنید، ویدیوهای زیادی را در جایی که من از آن استفاده می کنم مشاهده خواهید کرد. برس چربی بزرگی که برای اعمال سایه براق هلویی بژ استفاده می کنم، مخلوط کن بابی براون است. اینجا* و صاف‌تر و گردتر ترفند «خط چشم تقلبی» که من انجام می‌دهم براش سیگما E55 است. اینجا*.


ابرو و مژه

تقریباً وجود دارد! ابروها با محصول مورد علاقه همیشگی Benefit’s مرتب و پرپشت می شوند ابرو بده در سایه 1، اینجا*. مژه ها با ریمل مژه های دروغین تلسکوپی لورآل بلندتر و حجم می شوند.اینجا*) که به خوبی هر یک از پیشنهادات لو، موجود است. اگر مژه‌های صاف و صاف و برس‌های بزرگ دارید، هیچ لطفی به شما نمی‌کند، صادقانه بگوییم، با تلسکوپی همکاری کنید. من لوله طلای مات را ترجیح می دهم (در حال حاضر هفت شمسی اینجا*) برای استفاده روزمره اما در ماشین من بود و حوصله نداشتم بروم و آن را بگیرم.


کلینیک لب پاپ

رژ لب های کلینیک واقعاً از بهترین ها هستند. آنها یک پرایمر لب را ،یب می کنند تا صاف و با دوز رنگ زیبا و تند پر شود و می تو،د روکش های مات یا براق تر داشته باشید. گل صد توم،، به نظر من، صورتی زیبا است. در زمان نوشتن Clinique این رژ لب ها را با قیمت حدود 17 پوند به فروش می رساند – آنها را پیدا کنید اینجا*. من شک دارم که ،ی از ،ید یکی از اینها پشیمان شود – آنها احساس می کنند یک ،ید لو، هستند اما بر،ب قیمت لو، را ندارند. ریمل تلسکوپی L’Oreal*:



منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/current-makeup-routine-autumn-2022/