چگونه روال آرایشم را تغییر دادم


با این خطر واقعی که بارها و بارها خودم را تا حد مرگ خسته کنم با همان آرایش ی،ان، فکر کردم بهتر است کمی مسائل را به هم بزنم. وقتی ،ت به پوشیدن ماکیلا می‌رسد، «،بیدن به چیزی که برای شما من، است» اشکالی ندارد، اما گاهی اوقات یک نکته یا ترفند بهتری برای بهبود چهره وجود دارد و اگر آزمایش نکنید، هرگز نخواهید کرد،…ببینید اطراف گوشه

(امروز در مورد مهارت های نوشتاری من قضاوت نکنید، لطفاً، من PMT وحشتناکی دارم و همچنین می خواهم یخچال را آتش بزنم، زیرا بیش از حد بوق می دهد، برای من سخت است که کلمات را به شیوه ای سرگرم کننده به هم متصل کنم.)

بنابراین: سه تغییر کوچک که روال آرایش من را به روز کرده است. من تا آنجا پیش می روم که می گویم سه آرایش کوچک بهبودها. آنها ممکن است فقط برای شما کار کنند – ببینید چه فکر می کنید.

جایگزینی خط چشم

من از یک برس زاویه دار استفاده کرده ام (به راحتی، یکی در انتهای دیگر من وجود دارد برس ابرو فایده*) با سایه قهوه ای بسیار تیره (از این عالی پالت لانکوم*) به آرامی سایه را به “خط مژه” در گوشه های داخلی فشار دهید و سپس یک تلنگر کوتاه در ،مت بیرونی ایجاد کنید. از آنجایی که قلم مو بسیار ظریف است و سایه آن به اندازه آستر محکم نیست، جلوه کمی نرم تر است. من متوجه شده ام که گاهی اوقات خط چشم می تواند من را بسیار خسته و چشمانم را بسیار کوچک نشان دهد، اگر با آن دقت نکنم – به نظر می رسد این تکنیک براش زاویه دار کمی ظریف تر و بی اشتباه تر است.

شاید به این دلیل است که من به ندرت مدادهای خط چشمم را به نقطه سوزن مانند توصیه شده تیز می کنم!

درخشش همه جانبه

ترفند بعدی این است که من به جای محدود ، آن به نواحی هایلایتر سنتی، پوستم را کمی یکبار با یک پودر براق برای درخشندگی مگا وات در سراسر پوست خود می دهم. به طرز شگفت انگیزی، چرب یا عجیب به نظر نمی رسد و من در نهایت شبیه مرد حلبی از اوز نیستم. فکر می کنم به خاطر پودرهایی است که استفاده می کنم (نورپردازی محیطی از ساعت شنی* – به نظر من بی‌رقیب و ارزش سرمایه‌گذاری را دارد اگر بتو،د چنین سرمایه‌گذاری را انجام دهید) بسیار هوشمندانه و غیر درخشان و خوب هستند. من از سایه‌های کمی تیره‌تر در این پالت ساعت شنی روی گونه‌ها و جایی که معمولاً برنز می‌شود برای کمی عمق بیشتر (درخشنده) و سایه کم‌رنگ‌تر روی ناحیه t استفاده می‌کنم. این مزیت افزوده تنظیم آرایش برای مدت طول، را دارد.

پالت ساعت شنی واقعی من در ماشین بود، اما بهانه خوبی برای عکاسی از نسخه‌های محدود آنلاک جدید زیبا بود – نسخه Elephant نزدیک‌ترین نسخه به نسخه‌ای است که من قبلاً استفاده می‌کنم (آن را پیدا کنید اینجا*.) پودرها کوچکتر هستند – بسیار کوچکتر – اما رنگ های اضافی را دریافت می کنید، بنابراین به نوعی یک رژگونه، پودر حالت دهنده، کیت تقویت کننده چهره است.

همچنین مورد توجه در این دسته جدید است پودر روشن کننده ایربراش شارلوت تیلبری*. Gee ، این یکی قوی است. من با کمی احتیاط بیشتر از پالت ساعت شنی با آن رفتار می کنم. من آن را روی تمام صورتم به ،وان پودری برای یک مراسم فرش قرمز پوشیدم و صورتم اساساً یک فانوس دریایی بود. این چیزهای شگفت انگیزی است، اما من وسوسه می شوم که از آن در استخوان گونه ها و اطراف نواحی سنتی “غیر عرق کننده” و سپس پودر غیر روشن به همان اندازه خوب او در ناحیه t استفاده کنم.

ابروی تیره تر

واقعاً نمی‌تو،د این را با تمام شکوهش در ویدیو ببینید، زیرا من با آیفون فیلم‌برداری کردم و دوربین جلوی آن ، است و همه چیز را کمرنگ می‌کند، به طوری که همه‌اش تبدیل به دریایی بی خاصیت از ، و قهوه‌ای می‌شود. بله، من می‌توانم در مراحل پس از تولید به مشکل برسم، اما این کار را نکردم – PMT فوق را ببینید.

من یک ویدیوی روتین آرایش دیگر را فیلمبرداری خواهم کرد که نشان می‌دهد چه تفاوتی ایجاد می‌کند – ابروی تیره‌تر که به سادگی با استفاده از ژل ابرو کمی تیره‌تر از بین می‌رود، تازه و جوان به نظر می‌رسد و اگر درست انجام شود، بسیار شیک به نظر می‌رسد. ما در مورد ابروهای کمدی کشیده صحبت نمی کنیم، فقط برای آن دسته از شما (از جمله من) که معمولاً هنگام انجام ابروهای خود اشتباه می کنید، کمی عمیق تر است. پیش‌فرض من کمی النت در جهت رو به بالا است و بنابراین افزودن ژل ابرویی که تا حدی چشمگیرتر است خبر بزرگی است. هنوز بدون مداد، هنوز بدون طراحی (این فقط برای من دردسر ایجاد می کند)، فقط با یک ژل رنگی ابرو، انگشت خود را به سمت داخل بکشید. من از یکی به رنگ قهوه ای روشن از Aut،red استفاده کرده ام، اینجا.

در اینجا یک ویدیوی غیر مفید است که واقعاً نشان نمی دهد که آرایش چه تغییری می کند انجام دادن اما اثر نهایی را نشان می دهد. به اندازه کافی به آن فکر نکردم.

دوباره: PMT.


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/،w-ive-tweaked-my-makeup-routine/