گوشه صبحانه ساخته شده ما با نیمکت های ذخیره سازی


پس از نقل مکان به خانه حومه شهر دهه 90 خود، فضایی وجود داشت که من به خصوص در مورد تغییر آن هیجان زده بودم: فضای داخلی صبحانه با نیمکت های ذخیره سازی. خانه ما فضای ذخیره‌سازی اضافی را با سقف‌های بلند معاوضه می‌کند، که برای نور و هوای عالی است، اما برای افرادی که تج،ات عکاسی زیادی دارند و مکان‌های کمیاب برای نگهداری آن‌ها دارند، چندان عالی نیست.

به نظر می رسد که صاحبان قبلی سعی کرده اند به تنهایی با چرخاندن گوشه آشپزخانه این مشکل را حل کنند – که [perhaps] زم، یک میز ایستاده را در خود جای داده بود – در یک ،مت داخلی صبحانه، همراه با نیمکت های ذخیره سازی. برخی از مسائل طراحی و کارهایی وجود داشت که من می‌توانستم متفاوت انجام دهم، اما احساس می‌کردم مک، عالی برای شروع است. من یک نگاه به آن انداختم و دیدی داشتم که چگونه آن را با چند ترفند ساده تغییر دهم. به خواندن روند طراحی و جزئیات مربوط به اینکه چگونه یک گوشه سنتی، قدیمی و ساخته شده در صبحانه را به رویایی صورتی بعدی تبدیل کردم، ادامه دهید.

ساخته شده در گوشه صبحانه با نیمکت های ذخیره سازی، قبل و بعد از تبدیل

گوشه صبحانه ساخته شده ما با نیمکت های ذخیره سازی

اما ابتدا، گوشه صبحانه چیست؟

یک گوشه صبحانه در اصل فقط یک ناهار خوری کوچک است (معمولاً خارج از آشپزخانه یا داخل آشپزخانه) که نسبت به یک منطقه غذاخوری سنتی کمتر رسمی و کمی دنج تر است. آنها اغلب، اما نه همیشه، از نیمکت ها یا غرفه های ساخته شده در فضاهای کوچکتر استفاده می کنند و مک، عالی برای وعده های غذایی معمولی هستند.

داشتن یک چه فایده ای دارد ساخته شده است گوشه صبحانه؟

اگر شما هم مانند من هستید و گاهی اوقات در پی بردن به چیدمان و نحوه استفاده صحیح از فضا برایتان مشکل است، یک گوشه داخلی صبحانه این مشکل را برطرف می کند. هر چیزی که در آن ساخته شده است همچنین دارای آن ظاهر سفارشی و جزئیات اصلی است … که در یک خانه معمولی دهه 90 سخت است. در مورد ما نیز دارای نیمکت های ذخیره سازی و ذخیره سازی در پایه میز است که آن را بسیار کاربردی کرده است. فقط به یک آپدیت کوچک نیاز داشت.

آیا گوشه های صبحانه قدیمی هستند؟

در کل، من اینطور فکر نمی کنم! این دسته بندی بسیار گسترده است و می تواند با سبک های بی شماری از میز، صندلی و دکور طراحی شود. در مورد ما، گوشه ای برای صبحانه ساخته شده است بود قدیمی – به همین دلیل تصمیم گرفتم آن را تغییر دهم. من شما را از طریق روند بازسازی گوشه صبحانه خود راهنمایی خواهم کرد.

فاز اول: ارزیابی وضعیت موجود

گوشه صبحانه با نیمکت های ذخیره سازی قبل از بازسازی

برخی از بهترین توصیه هایی که از یک صاحب خانه و وبلاگ نویس دریافت کردم (با تشکر، کلی!) این بود که قبل از تصمیم گیری عجولانه مدتی در این فضا زندگی کنیم. من قبلاً می دانستم که چه ،اصر طراحی را می خواهم به این گوشه صبحانه اضافه کنم، اما یک چیز بود که اگر فوراً بدون ارزیابی وضعیت موجود و زندگی با آن برای مدتی شروع می کردم، فکر نمی کردم تغییر دهم. مشکل؟ جای پا نبود. ورود و ،وج از غرفه ناخوشایند بود، زیرا نیمکت های ذخیره سازی تعبیه شده کمی بیش از حد عمیق و پیشخوان کمی بیش از حد عریض بود.

فاز دوم: برنامه‌ریزی تغییرات در بخش صبحانه داخلی

نوک صبحانه با نیمکت های ذخیره سازی قبل از بازسازی با چراغ ها و اثاثه یا لوازم داخلی جدید

قدم بعدی من در طراحی مجدد فضای داخلی صبحانه ما این بود که تغییرات را با جزئیات ارائه کنم. من دوست دارم این کار را به صورت بصری انجام دهم، بنابراین معمولاً روی ع، قبل یادداشت می کنم، تقریباً مانند یک چک لیست بصری. تنها تغییری که در اینجا انجام ندادیم اضافه ، لولا به فضای ذخیره سازی بود، زیرا طراحی آن را بیش از حد دست و پا گیر کرده بود. با نگاهی به گذشته، شاید این ایده خوبی بود که آن را پاره کنیم و از صفر شروع کنیم، اما ما در بودجه هستیم و احساس می‌کنیم که «استخوان‌های» این کار به اندازه کافی خوب است. می شد کمی بهتر از آن استفاده کرد، اما فضای ذخیره سازی کافی در پایه میز و نیمکت ها وجود دارد.

با فهرستی از تغییرات طراحی، به ،مت سرگرم کننده رفتم: مرحله طراحی و دکور!

فاز 3: طراحی دکور رستوران داخلی ما

مرحله طراحی دکور همیشه مورد علاقه من است. برنامه ریزی چیدمان و جزئیات نوسازی نقطه قوت من نیست (بنابراین، مشورت با متخصصان در مورد بازسازی اتاق نشیمن و آشپزخانه)، اما دوست داشتنی جلوه دادن چیزها در خانه چرخ من بسیار من، است.

سورپرایز، شگفتی: رنگی که من تصمیم گرفتم صورتی بود. می‌دانستم که می‌خواهم کاغذ دیواری صورتی با الهام از هنر دکو داشته باشم، بنابراین چند نمونه از آن سفارش دادم کاغذ دیواری از دهه 70:

گزینه های کاغذ دیواری گوشه صبحانه با نیمکت های ذخیره سازی

نکته داغ: نمونه ها را قبل از متعهد شدن به کاغذ دیواری سفارش دهید. کمی هزینه و زمان اضافی ارزش آن را دارد! الف را می سازد بزرگ تفاوت برای دیدن آن شخصا، در فضای مورد نظر آن است. من تقریباً از مقاله دوم مطمئن بودم (گوردون رزوود) یا چهارمین (که دیگر فروخته نمی شود!) انتخاب من خواهد بود. اما اولی، فابیوس رزوود، گرما و عمق به گوشه صبحانه خالی و کمی مسطح آورده شده است.

شماره 1 و 4 بافت منحصر به فردی داشتند و من عشق تم تک رنگ با بافت های متنوع. شماره 2 در یک اتاق بزرگتر زیبا خواهد بود، اما مقیاس برای چنین فضای کوچکی اشتباه بود. و شماره 3 برای میل من خیلی براق و کاغذی بود. با انتخاب جزئیات طراحی اصلی من، کار ساده تر شد: پیدا ، رنگ من، و جزئیات سرگرم کننده.

طرح طراحی برای ،مت داخلی صبحانه

جزئیات طراحی ،مت داخلی صبحانه ما

کانتر

این اتفاق همزمان با دو بازسازی با قیمت بالاتر، علیرغم داشتن بودجه کمتر، رخ داد. علاوه بر بازسازی کامل آشپزخانه، ما به طور همزمان طبقات جدیدی را در آشپزخانه می‌گذاشتیم. از آنجایی که می‌توانستیم رومیزی‌های کوارتز Silestone جدید Calacatta Gold را در آشپزخانه می‌گرفتیم، من به فضای پیشخوان ،مت صبحانه اضافه کردم. این فقط خارج از آشپزخانه اوپن است، بنابراین داشتن یک پیشخوان منطبق باعث می شود احساس منسجمی بیشتری داشته باشید. برای ثبت، من عاشق کوارتز Calacatta Gold هستم. ساده و تمیز و کمی نرمتر از رگه های پررنگ تر است و خیلی راحت تمیز می شود. پیشخوان بسیار کوچکتر است و بیرون رفتن از غرفه را آسان تر می کند.

رنگ رنگ

رنگ رنگ انتخاب آس، بود. ما نمونه کاغذ دیواری خود را برای تطبیق رنگ (از خطوط روشن تر در کاغذ بافت دار) گرفتیم و با فیل صورتی از بهر. غرفه صبحانه و نیمکت های ذخیره سازی برای دوام بیشتر با پلی یورتان مهر و موم شده اند.

صندلی و تودوزی نو

مطمئن نیستم که صاحبان اصلی بالشتک‌های صندلی داشتند که برداشته بودند یا نه، اما فقط ،ن‌های قابل جابجایی در فضای باز وجود داشت. برادر شوهرم با استفاده از چوب، ،ن های فوم و یک پیچ مخمل صورتی برای ما ،ن های جدیدی درست کرد. طبق برنامه‌های من، او صندلی‌ها را برای فضای پا بیشتر کاهش داد. من عاشق تضاد مخملی با میزهای براق هستم – من تماماً در مورد ،یب بافت ها هستم.

پرده و سخت افزار

برای من واقعاً مهم بود که نور طبیعی را که از این پنجره می آید حفظ کنم. با میزهای کوارتز Calacatta Gold، احساس کردم کتان سفید می تواند راه حل من،ی باشد، البته اگر موقت باشد. صادقانه بگویم، من دقیقاً مطمئن نیستم که دقیقاً چه احساسی در مورد سفیدی روشن با ظاهر تقریباً تک رنگ دارم. شاید یک روز جایگزینی پیدا کنم یا آنها را رنگ کنم.

با این حال، در حال حاضر، این پرده های کتان برای ورود نور با حفظ حریم خصوصی عالی هستند. من تقریبا مطمئن هستم السی در اصل شخصی است که اینها را به ،وان یک گزینه پرده ارزان قیمت توصیه کرده است. پرده‌ها می‌توانند فوق‌العاده گران باشند، و اینها نسبت به قیمت واقعاً خوب هستند! ما این را نصب کردیم میله پرده طلایی و از اینها استفاده کرد گیره حلقه پرده طلا.


نورپردازی

ول،جی من روی کیک بود: ما آویز مدلین کاپیز. به محض اینکه کاغذ دیواری را انتخاب کردم، فهمیدم که این لوستر را می خواهم. من عاشق تقلید قوس‌ها، اتصالات در سخت‌افزار طلایی و اضافه ، ابعاد اضافی با کیفیت پوسته‌مانند آن هستم. به خاطر داشته باشید که حمل و نقل ممکن است کمی طول بکشد. همچنین در اندازه ها و سبک های مختلف و همچنین رنگ دیگری (رنگ ما اولین رنگ صورتی است) موجود است:


نتیجه نهایی ،مت داخلی صبحانه ما

صورتی با الهام از هنر دکو مدرن که در گوشه صبحانه با نیمکت‌های ذخیره‌سازی ساخته شده توسط Keiko Lynn ساخته شده است

از آنجایی که دفتر خانه برنامه ریزی شده من، قبل از اینکه حتی تزئینات را شروع کنم، بیشتر به یک محل نگهداری عکاسی تبدیل شده بود (اوه!)، من اغلب در گوشه صبحانه خود کار می کنم. من بیش از حد خوشحالم که از اتاق صبحانه ساخته شده خود کار می کنم، تا زم، که دفترم تمام شود. در واقع، من اینجا نشسته ام در حالی که این پست را می نویسم! بالشتک‌ها راحت هستند و پشتی خوبی را برای شما فراهم می‌کنند، و سایه‌های صورتی یکی از عوامل تقویت کننده خلق و خو هستند. این یک مکان عالی برای لذت بردن از یک فنجان قهوه و یک وعده غذایی، و همچنین زیباترین “دفتر” است که من تا به حال از کار ، در آن لذت برده ام.

من امیدوارم که این به شما ایده هایی برای گوشه صبحانه داده باشد! برای الهام گرفتن منحصر به فرد در دکوراسیون منزل، تغییر دکوراسیون آشپزخانه صورتی من، تغییر کمد ارزان قیمت، نحوه طراحی دیوار گا،ی، دکوراسیون اتاق نشیمن صورتی و سبز، دفتر خانه بوهمیای پاستلی، تغییر پاستل پاستلی، و دکوراسیون دفتر خانه بابی را بررسی کنید.

،ید این پست



منبع: https://keikolynn.com/2022/06/our-built-in-breakfast-nook-with-storage-benches/