بررسی رژ لب کرم ساتن بدون قفل ساعت شنی


[unpaid/sample/affiliate/ad] به نظر من پالت جدید رنگ ها در رژ لب ، ساتن بدون قفل ساعت شنی تا حدودی کم رنگ است. همه آنها در یک گروه رهبری خنثی هستند و من می بینم که چگونه به مخاطبان سبکی که آنها به دنبال جذب آن هستند ضربه می زند، اما از طرف دیگر من واقعاً هوس چیزی پر جنب و جوش و بیهوده تر را داشتم. از نظر بافت، خدایا، من چیزی برای انتقاد ندارم – آنها به طرز رویایی براق هستند، همانطور که فرمول ، می تواند بی وزن باشد (شما همیشه ،صری از روغن ها و موم ها را احساس می کنید) و رنگدانه در سطح بعدی قرار دارد. همه نمونه‌های من با یک ضربه تند وشدید زدن می‌باشند، بنابراین اگر چه هر پاپ 38 پوند قیمت دارند، اما اگر فقط یک بار نیاز داشته باشید، دوام خواهند داشت.

رژ لب ، ساتن بدون قفل ساعت شنی

من شیب عجیب و غریب در اینها را دوست دارم – در ابتدا فکر کردم شاید آنها به تنهایی از پای ننشینند، در این صورت، عکاسی یک کابوس مطلق خواهد بود، اما همانطور که می بینید، آنها این کار را انجام می دهند. آن‌ها همچنین مغناطیسی هستند (نه به شدت جن‌هایی که هفته گذشته معرفی کردم و شیاطین مطلقی برای تعقیب بودند) و یک کلیک بسیار خوب و نرم است. این باعث شد به بستن درب ماشین فانتزی فکر کنم – فقط چیزی آرام، بدون درز و صاف در مورد آن.

رژ لب ، ساتن بدون قفل ساعت شنی

یکی از چیزهایی که من واقعاً در مورد ساعت شنی توجه کرده ام این است که رژ لب ها اغلب با سایه ای که از نگاه ، به گلوله انتظار دارید متفاوت است، بنابراین پیشنهاد می کنم همیشه قبل از ،ید مطمئن شوید که نمونه هایی را دیده اید. از پایین به بالا: کوکب، جانوران، کاج اروپایی، صحرا و غرش.

رژ لب ، ساتن بدون قفل ساعت شنی

در این تصویر، لوتوس، واحه، ساحل، داو و قرمز هستند.

رژ لب ، ساتن بدون قفل ساعت شنی

و در اینجا به همین ترتیب. روکش ساتن به خوبی آبدار است بدون اینکه براق باشد، راحتی در پوشیدن به لطف کره دانه انبه، روغن آووکادو و روغن آرگان زیاد است.

رژ لب ، ساتن بدون قفل ساعت شنی

در این ع، من (L) Dahlia و (R) Sahara می پوشم.

رژ لب ، ساتن بدون قفل ساعت شنی

در این تصویر من (L) قرمز و (R) Larch می پوشم. آیا ،ی علاقه شما را دارد؟ اوه، فراموش نکنید که آنها کاملاً گیاهخوار هستند، از جمله قرمز که یک جایگزین کارمین دارد، ثبت اختراع در انتظار. می تو،د آنها را پیدا کنید اینجا (من شما را به Selfridges می فرستم زیرا به نظر می رسد آنها کاملاً از سایه ها برخوردار هستند).

وابسته نیست اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/،urgl،-unlocked-satin-creme-lipstick-review/